اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تصمیم‌گیری در خصوص عدم برگزاری نماز جمعه گچساران با توجه به افزایش مبتلایان به کرونا

مسوول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه گچساران در لیست وزارت بهداشت جزء مناطق سفید محسوب می‌شود، گفت: دانشگاه علوم پزشکی موارد لازم در خصوص وضعیت کرونایی گچساران را ارسال کند.

تصمیم‌گیری در خصوص عدم برگزاری نماز جمعه گچساران با توجه به افزایش مبتلایان به کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام صفدر پناهی بر رعایت نکات بهداشتی تأکید کرد و گفت: از زمانی که نماز جمعه‌ها در برخی شهرستان‌ها و مناطق استان شروع شده در حد توان با ستاد استانی کرونا همکاری شده است.

مسوول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هیچ کدام از ائمه جمعه نسبت به بیماری کرونا بی‌توجه نیستند، گفت: اگر در شهرستانی نکات بهداشتی رعایت نشد دانشگاه علوم پزشکی به ما اعلام کند.

وی با اشاره به برگزاری نماز جمعه در شهرستان گچساران با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا گفت: وقتی وزارت بهداشت این شهرستان را در لیست مناطق سفید قرار داده نمی‌توانیم نماز جمعه برگزار نکنیم لذا دانشگاه علوم پزشکی موارد کرونایی این شهرستان را به تهران ارسال کند تا نماز جمعه گچساران برگزار نشود که خود شورای سیاست‌گذاری هم این موضوع را دنبال می‌کند.

این مسوول در بخش دوم سخنان خود مراسمات عروسی و عزا را دو عامل مهم در افزایش مبتلایان به کرونا دانست و گفت: مدیران خود در مراسم عزا شرکت می‌کنند و این حضور در مراسمات و تجمعات نادیده گرفتن کرونا است و اگر جلوی مراسمات با این حضور مردم گرفته نشود نماز جمعه مظلوم است.

پناهی خاطرنشان کرد: هیچ اصراری به حضور انبوه مردم در نماز جمعه نداریم و معتقدیم نماز جمعه با 5 نفر هم مسما خود را حفظ می‌کند ما وضعیت کنونی را درک و رعایت می‌کنیم اما در مراسمات عروسی و عزا رعایت نمی‌شود.

انتهای پیام/82024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول